lindazvenzon

Onsdag - var tusan är dessa?

Publicerad 2011-08-17 22:06:44 i Allmänt

När det gäller schemat detta läsåret är det rättså misslyckat, för att uttrycka mig milt. Två skolor har gjort ett varsitt schema oberoende av varandra, fast det är samma lärare och samma lokal som ska användas. Det fungerar ju uppenbarligen inte. Jag fortsätter denna terminen också att vara simlärare för de små, men vi inledde med ett stort missförstånd.... pga av olika schema då.

Blev en bra dag i övrigt, på eftermiddagen spelade vi brännboll och fikade i slottsparken med klassen, och sen efteråt agerade vi vaktmästare, och fixade i arbetsrummet/tömde gamla arbetsrum, med en stor dos trams på slutet :-). Stort projekt har det visat sig!

Direkt till kiropraktorn, han spände fast mig och drog ut mig så jag blev en bit längre, knäckte, tryckte och hade sig. Men det hjälper inte...

Var inne i gymmet och pratade lite skit med Anna och Johanna, sen hem och bytte kläder, cyklade till Katti och vi tog en timmes promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela