lindazvenzon

Söndag - juldagen

Publicerad 2011-12-26 13:06:11 i Allmänt

Sov väldigt länge, det är jobbigt att äta och öppna paket!

Brunchen stod på bordet när vi kom in till "storstugan", frosseriet har fortsatt idag. Lekte lite med mina julklappar, när sen hela familjen var samlad igen (utom pappa då) så spelade vi spel och åt mer godis. Hjärnsläpp var ingen höjdare, reglerna får göras om. Men Med andra ord gillar jag ju skarpt!

Promenad, sen åt vi lutfisk. Det är min favoritmat på julen!

På kvällen var jag, Malena och Jenny hos Katti, och senare gick vill till Bishops. Där var det riktigt trevligt, med mycket folk! När det stängde blev vi tvingade att gå, men vi skippade både Harrys och de gratis pannkakorna som serverades på torget efter noga övervägande. Hemma vid två, då var jag superpigg och kunde inte sova närmsta timmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela