lindazvenzon

Tisdag - off

Publicerad 2011-12-07 19:51:13 i Allmänt

Har varit helt off idag, mått illa igen och inte alls bra.

Efter jobbet körde jag direkt till högskolan och var på en föreläsning som Futurum CC anordande. Blondinbella/Isabella Löwengrip var det som föreläste om sina framgångar. Har följt hennes blogg i flrea år och har bra koll på henne, tycker hon är duktig även om jag inte håller med om allt. Hon gör ju ingen hemlighet av att hon gillar att tjäna pengar om man säger så.

Åkte hem och kraschade i soffan och låg där hela kvällen tills jag lyckades ta mig till sängen. Mådde skit! Mådde illa, yr, ont i hela kroppen, huvudet osv. Ångest inför morgondagen.

20111206-174534.jpg
bild lånad av blondinbella

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela