lindazvenzon

Fredag - aktiviteter

Publicerad 2011-02-12 20:08:22 i Allmänt

Jaha, då var det dags för min lilla friluftsdag. Medan eleverna såg olika filmer om droger var jag plus några till i matsalen och gjorde matpaket till eleverna som de skulle ha med sig.

Sen var det ut att arrangera bussarna så att alla 140 elever kom på rätt buss och bussarna körde dit de skulle i Hässleholm.

Olika aktiviteter att välja på i dag: Bad, ishall, promenad, skytte, tennis, zumba och bowling.

Jag var först på zumba, det var riktigt roligt! Första gången jag provade det. Sen gick jag bort till ishallen där jag var med och spelade bandy. Kul!

Allt gick bra idag, som tur var. Skönt när dagen var över! Nu kan stressa ner lite kanske?

Fixade några ärenden innan jag vilade lite inför kvällen.

Jag och Johan gick hem till Mia och Micke, där det bjöds på drinkar innan vi gick i kyla och blåst till Chinawall. Åt god mat, lite märklig service bara. Traskade efter ett tag mot stan igen, tog en liten genväg som kanske inte riktigt blev en genväg?

Först var vi på Harry´s innan vi gick vidare till Bishops arms. Men vi fick inte vara där alltför länge innan vi blev utkörda pga vattenfylld källare. Så kan det gå!

Hade iallafall en supertrevlig kväll med goda vänner! Perfekt fred

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela