lindazvenzon

Måndag - Sportlov

Publicerad 2011-02-22 10:52:23 i Allmänt

Sov riktigt länge, så skönt med sportlov! Började med promenad, sen en lång frukost.

Visste inte riktigt vad jag skulle göra idag, inga direkta planer. Så det enda jag kunde komma på var att jobba! Så nu är lite lektioner planerade iaf. Påbörjade mitt boxpass, jag ska, om intresse finns, leda boxercise i Sösdala på måndagskvällar.

Fixade lite grejor, sånt som bara väntar på att bli gjort. Tvättade och kollade en del på tv också.

Trots kyla blev det en kort löparrunda också.

På kvällen började vi titta på Gudfadern. Jag har inte sett den, och är det någon film man ska ha sett så är det väl den. Vet inte om jag vågar säga att den är lite seg???

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela