lindazvenzon

Onsdag - barnvakt

Publicerad 2011-02-23 19:39:11 i Allmänt

7.30 dök Gustv upp med sin fader. Och sedan spenderade jag och gullungen (Gustav) hela dagen och kvällen tillsammans. Som den gullunge han är så är han såklart (nästan) alltid bedårande!

Vi har ätit, sovit, lekt, busat. Vi var på stan med Mia, då sov han hela tiden så det var visst inte så kul. Jag shoppade lite iaf.

Sen träffade vi Johanna och åt sushi istan. Gott gott i gott gott! När Johanna hämtat Rut på förskolan kom de hit till oss och lekte, åt glass och åt majskrokar.

Och sen dök Emil upp efter jobbet och hälsade på. Så det har varit mycket aktivitet idag!

Vi gick sen till PMR och klagade på min telefon som är dum i huvudet. Den trevliga pojken där fixade den så nu ska den vara bättre.

Skönt när Johan kom hem :-) Någon annan som kan roa emellanåt!

Ska bli spännande att se om Gustav vill sova här inatt, eller om jag kommer att sova!!!!

Vi har iaf fått oss en massa skratt och härliga stunder idag, jag och min favvo-unge!


Gustav tränar på att sitta




Så här trött blir man ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela