lindazvenzon

Tisdag - mjuk glass

Publicerad 2011-02-22 22:08:33 i Allmänt

Körde ut till Prima bilvård på Långebro för att lämna min bil, den skulle städas och tvättas. Gick sen hem därifrån.

Gjorde färdigt mitt boxpass, i stort sett iaf. Slöade lite innan jag gick till Friskis och tränade med Mia, cirkelfys.

Fixade lite grejor, ex hämtade paket på posten. Duka har slutat tillverka de glas (Lovisa) jag samlar på, men jag har hittat någon som köpt upp och säljer på nätet. Så nu har jag beställt därifrån och fick dem idag. Var lite osmart att jag hämtade ut det på väg till Långebro när jag skulle hämta bilen... Inte så lätt att bära på.

Tyvärr får jag inte min klocka lagad, den som gick sönder i tullen i London. Ska den lagas kostar det lika mycket som att köpa en ny.

När jag hämtat bilen träffades jag och mamma på Maxi där jag bjöd på en fika. Den var god, men jag kände direkt efter att allt inte stod rätt till. Vi påbörjade shoppingen men jag fick snart springa till kassan och betala och snabbt köra hem. Det var helt enkelt något stort fel på den fikan. Det var länge sen jag var så dålig i magen kan jag väl enkelt uttrycka det....!

Lagade mat, städade inför favorit-brorsonens besök imorgon och såg ytterligare en bit på Gudfadern-filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela