lindazvenzon

Tisdag - strömlös

Publicerad 2011-02-08 20:14:11 i Allmänt

Oj så det blåste i natt och idag! Skönt att bo i stan då elen stannar kvar. När vi kom till jobbet var där alldeles mörkt och kallt, inget vatten. Och ingen ström. Ingen visste vad som skulle hända, niorna skulle dessutom ha nationellt prov i svenska. Samlade eleverna i klassrummen tills vi fick beskedet att skicka hem alla igen. Det ringdes till alla föräldrar och det löste sig med bussar och allt. Fungerar inte att bedriva verksamhet när de inte kan få mat, inte gå på toaletten osv.

Personalen fick köra till Tormestorps skola istället, där hade de ström. Vi fick mat och sen sitta och jobba på fritids och i klassrum. Jobbade med implementering av nya läroplaner, men jag jobbade en del med friluftsdagen också, känner mig lite stressad över den. Gjorde det jag kunde.

Gick lite tidigare eftersom som jag skulle till Citykliniken och kolla min astma.

Sen hem och sov, sov och sov. Är så grymt trött så jag orkar inget annat. Såg färdigt filmen som jag började titta på igår - Fönstret åt gården, en Hitchcock-film från 1954.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela