lindazvenzon

Torsdag - barn

Publicerad 2011-02-24 22:44:11 i Allmänt

Gustav ville inte sova när jag ville att han skulle sova inatt. Han är väldigt kvällspigg... Men tillslut så! Vaknade till ganska många gånger, men somna igen. Mig puttade han gradvis ut från sängen, jag låg och balanserade på kanten ett tag :-)

Vid 6 vaknade vi alla tre, jag gjorde mat åt honom medan Johan låg och underhöll. När jag kom tillbaka hade han somnat igen. Så jag la mig också och sen sov vi båda till halv 8. Sen låg vi och myste och åt (inte jag) i sängen innan vi tillslut gick upp.

Efter lite lek och mys blev det promenad, och sen lite lek och mys till innan hans mamma kom och hämtade honom. Lite tomt efter honom sedan. Men helt plötsligt kunde jag tänka på mig själv igen!

Duschade och åt, körde sedan till Jennie och hälsade på. Först tog vi en rejäl vintrig tur i Stackedala, kallt men skönt. Hämtade Tilda och Oskar på fritids/förskola och sen hem igen och fikade. Lek och prat innan jag tillslut körde hem på kvällen igen. Härlig dag!

Helt slut på kvällen sen. Åt godis, kolla på Simpsons och såg färdigt Gudfadern.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela