lindazvenzon

Torsdag - Gustav

Publicerad 2011-02-05 12:52:32 i Allmänt

När jag väntade på min tredje simlektion för dagen, dök de små liven inte upp. Bussen hade inte kommit och hämtat dem, så medan jag väntade hann jag simma en halv kilometer. Istället fick jag dra över deras lektion på min lunch...

Efter jobbet hämtade jag Zeke där han bor, och Gustav där han bor. Vi tre gick en promenad, blev inte så lång eftersom Gustav var vaken och gnällde lite. Det är få människor som hört mig sjunga, varav Gustav är en. När jag sjöng var han tyst, när jag slutade började han gnälla. Kan bara tolka det som att han är den enda i världen som gillar min så kallade sångröst.

Sen gick vi hem till mamma och pappa, där jag och Gustav hade lek- och mysstund. När han börjdade bli hungrig gick jag och lämnade honom hos sina föräldrar.

Jag målade färdigt senaste konstverket.

Sov över hos m och p. Längesen sist.

Gullungen




Undras om tavlan kommer att få  hängas upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela