lindazvenzon

Torsdag - stress

Publicerad 2011-02-10 21:25:23 i Allmänt

Fyra simlektioner på raken - sen var jag lite lätt dåsig och väck i skallen! Jobbig luft där, och varmt framförallt!

Relativt stressigt inför morgondagens friluftsdag också! Hoppas jag har koll på allt och inte glömt något viktigt??? Mycket att hålla reda på.

Var hos Lukas efter jobbet. Vissa framsteg har jag gjort.

När jag sen kom hem var Johans pappa, Bengt och Marianne här och fikade och tittade på golv. När de åkt började Johan direkt riva upp köksgolvet också. Det visade sig att det fanns ett parkettgolv under två lager plastmattor, och inte trägolv som vi trodde. Där ser man! Så nu blir det parkett i köket med!

Sov lite som vanligt på kvällen....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela