lindazvenzon

Fredag - KL

Publicerad 2011-01-16 15:25:37 i Allmänt

Mulet på fm men vi låg och slappa lite på stranden ändå. Jag sover konstant känns det som, bara somnar överallt såfort jag har tillfälle till det.

Checkade ut, åkte till flygplatsen och flög tillbaka till Kuala Lumpur.

The Pacific Regency var ett högt och jättefint hotell. På taket, våning 33, fanns en fin pool med bar och trevliga fönster man kunde ligga i och med fantastisk utsikt. Vi tog en simtur, beställde en matbit och slappade i fönstret.

På kvällen begav vi oss till Pavilion så jag kunde shoppa lite. Jag har inte köpt alls mycket under resan, hittar inget bra och priserna är inte lägre än i Sverige. Synd, hade sett fram emot gigantisk shopping. Landet Malaysia över huvudtaget var betydligt dyrare än vad vi tänkt oss.

Åt på ett ställe där man för en ganska billig peng fick hur mycket mat som helst. Det var två förräter, två efterrätter, gigantisk huvudrätt.

När vi kom tillbaka gick vi upp till Luna skybar, där var det party vid poolen!







Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela