lindazvenzon

Torsdag - rundtur

Publicerad 2011-01-15 17:34:08 i Allmänt

Idag hyrde vi bil och körde runt ön. Trots vänstertrafik gick det bra :-) Först var vi i staden, Kulah. Spanade in Eagle Square, och var på en shoppingmall. Körde sen vidare till en fin strand, med fina resorts, där jag och Johan simmade ut till en ö. Då började det såklart regna. Varför inte? Så vi åkte vidare. Till ett jättehögt vattenfall. Såg en del apor under dagen också. Jag var helt slut och mådde dåligt idag också. Med många panodil så funkar det.

På kvällen var vi snabbt ute och åt, shoppade lite, sen hade jag sån frossa så jag fick hem och lägga mig.





Ön vi simmade ut till


Vattenfall


Apa

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela