lindazvenzon

Torsdag - sim

Publicerad 2011-01-22 14:26:47 i Allmänt

Efter jobbet träffades jag och Mia på Tivolibadet för lite motion. Vi simmade i 45 minuter, mycket skönt. Går snabbt när man har någon att prata med hela tiden. Synd att det är så ofräsch på badhuset, gillar inte det riktigt. Och äckliga gubbar. Tog det lugnt, bubbelpool och bastu.

När jag kom hem var det tomt, Johan med kollegor hade varit här och ätit och nu var de och kollade på handbollsv-VM. Så jag hade en liten stund för mig själv innan det var läggdags. Hann sova en stund, innan de kom hem och väckte mig... En av dem sov dessutom över här.

Kommentarer

Postat av: Augustamal

Publicerad 2011-12-02 11:33:27

Cool site ... I like it :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela