lindazvenzon

Lördag - folk

Publicerad 2011-03-13 22:06:04 i Allmänt

Vi var uppe vid 8, och åt frukost innan Johan S åkte hem. Johans pappa dök upp och var hos oss en stund. Sen var jag och tränade core med Malena och Katti. Efter träningen följde de med mig hem och hjälpte mig med att testa mitt boxpass jag ska köra på måndag.

När vi fikat och de gått hem gick jag upp på stan och köpte skor, ett par joggingskor och ett par inneträningsskor. "Renoverade" ett antal klockor också.

Jag och Johan var och handlade och fixade lite, på kvällen kom Mia, Micke och Malena. Åt, drack och såg Melodifestivalen. Jag höll på The Moniker, men är fullt nöjd med Saade som vinnare. Spånade sen på lite idéer....




REEBOK ZIGTECH CIRQUE DU SOLEIL

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela