lindazvenzon

Söndag - utflykt

Publicerad 2011-03-21 22:09:05 i Allmänt

Strax innan 8 ringde det på dörren, då dök Johans pappa upp. Trots tidigt uppstigande kom vi iväg lite väl sent. Först körde vi till Harastorp där vi bytte bil, till pappas skåpbil. Fick visst tömma den först....

Sen bar det av till Malmö. Letade efter en grej till Gustav men hittade inte det. Långbesök på Bauhaus. Köpte bänkskivor och kakel till köket. Tog sin lilla tid att hitta rätt, men det kommer att bli toppenbra! En sväng in på IKEA också, och tänka sig - vi kom ut därifrån utan att jag köpt en enda grej! Dock åt vi pizzaslicar!

Mot K-town igen, där vi fick hjälp av Emil att bära in sakerna. En ekbänkskiva på 3.60 tar man inte på lillfingret. Stack direkt igen, till Harastorp. Där var Gustav redo för utflykt.

Familjerna Svensson och Wramneby var idag bjudna till farmor. Mamma och pappa kunde av förklarliga skäl inte närvaro. Anna och Johan var krassliga så de kom inte heller. Så jag, Johan och Emil tog Gustav med oss dit, min lill favvo-unge!

Lite lätt försenade var vi sedan på plats hos farmor halv sex, där blev det smörgåstårta och en massa onyttigheter. Man är alltid proppmätt efter ett besök hos henne.

Efter några timmar körde vi och lämnade Gustav hos sina föräldrar, helt slut var han då :-)

När vi kom hem till lägenheten igen rättade jag 24 geografiprov. Blev sent i säng!

Denna helg har det blivit alldeles för lite sömn, och det har gått i ett verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela