lindazvenzon

Tisdag - fölsedag

Publicerad 2011-03-23 22:30:17 i Allmänt

Efter jobbet var jag, tillsammans med min rektor, på arbetsmiljömöte i Tormestorp. Där var även andra skyddsombud och rektorer plus folk från tekniska kontoret och tekniska bolaget. Framförde vad som behöver göras på vår kära skola. Får se vad som händer, blir nog bra tror jag!

Det tog sin lilla tid, när jag kom till stan var jag och köpte några gejor innan jag lagade middag. När Johan kom hem tog vi en promenad innan det var mat och presentutdelning. Det är ju nämligen en stor dag idag, närmare bestämt Johans födelsedag! Han fick ganska tråkiga presenter av mig, så är det när man inte önskar sig något...!

Bakade en massa muffins till morgondagens fika, och självklart provsmakade vi också!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela