lindazvenzon

Torsdag - åksjuk

Publicerad 2011-03-31 21:12:40 i Allmänt

Tog bussen till Vinslöv imorse, det var längesen man åkte buss! Den var såklart sen. Blev hämtad av Micke, han körde som en galning för vi var sena så jag blev rejält åksjuk!

Har kommit ikapp en del när det gäller jobb, så nu är det inte panikstress hela tiden. Bara vanlig stress :-)

Efter ordinare arbetstid var jag med på SO-konferens tillsammans med Lejon och Tormestorp, för att bestämma vem som ska undervisa om vad när det gäller den nya läroplanen.

Hann inte med tåg hem, så Emil körde och hämtade mig i Vinslöv. Jagade runt efter pengar innan han lämnade mig på Volvo så jag kunde hämta min nyservade bil. Jag hämtade pizza och kycklingtallrik på vägen hem.

Jag och Emil åt, och kollade på inspelning från vårt julfirande 2000, och andra inspelningar från 1995. Vi såg även bronsmatchen från VM 1994, Sverige-Bulgarien. Finns det någon bättre match egentligen? Den är med på topplistan iaf. Sjukt att jag spelade in den, ännu sjukare att sitta och se den för femtioelfte gången såhär 17 år senare...


Några axplock från samtal i veckan:

L: Har du någon flickvän?
E: Ja.
L: Vad heter hon?
E: Eh, katten
L: Jaha? Vad heter katten?
E: Martina Dahlin. Vi har köpt henne av farmor.

L: Jag ska snart till Barcelona.
K: Där har S varit!
S: Jag fast jag hann inte se så mycket, jag tävlade i OS 1992.
L: Jasså

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela