lindazvenzon

Torsdag - småbarnsförälder

Publicerad 2011-03-26 14:17:47 i Allmänt

Efter jobbet idag körde jag till Harastorp för att hälsa på mamma och Zeke. Anna, Johan och Gustav kom och åt våfflor på kvällen.

När Gustav fått välling och de skulle hem, så kom jag på den briljanta idén att han kunde ju sova över hos mig, jag och Gustav har faktiskt ett gemensamt rum nuförtiden hos mamma. Efter jag skrivit omdöme till en klass var det läggdags för den lille.

Det gick relativt snabbt att somna honom, men sen vaknade han väldigt många gånger under natten för att nappen ramlat ut. Under en timme vid två så ville han inte sova alls, då var han först ledsen och sen låg han och banka i sänggaveln med handen...

Kan bara konstatera att det inte blev särskilt mycket sömn för mig denna natten! Men han är så mysig att ha att göra med så han är förlåten :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela