lindazvenzon

Tisdag-Torsdag - Amsterdam

Publicerad 2011-11-04 14:39:55 i Allmänt

Tisdag, onsdag och torsdag var vi då i Amsterdam tillsammans - jag, Anna, Katarina, Sara, Regina, Martina, Birgitta, Micke, Patrik och Tobias.

Vi har börjat dagarna med en helt ok frukost på hotellet, och sen begett oss ut för lite olika aktiviteter som varit valfria. Jag har varit på Van gogh-museum, Anne Frank-museum, åkt kanalbåttur, besökt red light district väldigt hastigt, shoppat, strosat runt, fikat och ätit mycket och ofta. Har dock inte provat på knarket. Det har varit skönt väder, ibland soligt men framför allt väldigt behaglig temperatur. Suttit ute på dagarna när vi ätit/fikat.

På kvällarna har vi varit ute och ätit alla tillsammans, och sen gått runt på olika ställen och suttit där. Jag har druckit mängder med coca cola :-)

Torsdag kväll begav vi oss hemåt igen, buss, flyg, tåg, promenad och sen var jag hemma vid 3 på natten. Helt slut men väldigt glad och nöjd. Har haft en fantastiskt bra resa tillsammans, uppskattar mina kollegor oerhört mycket och trivs mycket bra med dem. Allt har fungerat kanon. Tackar även min room-mate för trevlig samvaro :-)





Pannkaka med nutella på the pancake bakery




Kanalbåtstur


Kommentarer

Postat av: Sambon

Publicerad 2011-11-06 21:11:47

Tack själv, trevligt var det! Och vilket täcke, sen :-)

Postat av: z

Publicerad 2011-11-07 20:38:37

:-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela