lindazvenzon

Fredag - Kalle Anka

Publicerad 2011-10-01 15:15:08 i Allmänt

Idag tog jag ut komp-tid till kl 10. På morgonen var jag och Johan och gjorde en intressant sak, som jag inom en snar framtid kommer att berätta mer om :-)

Sen var det jobb, när jag kom hem var jag ute och promenerade i det fina vädret, lånade ny ljudbok på biblioteket och halv sex körde jag och Johan och hämtade Wilmer. Han följde med oss hem och sov över till nästa dag.

Vi började med att gå till lektplatsen. Sen skulle vi gå och köpa godis, och då var det massa brandbilar, brandmän och poliser vid Burger King, eftersom det brann/brunnit där, fritösen hade tagit fyr! Det var stegbilar och jättehäftigt! Bion hade fått utrymmas, det var längesen man såg så mycket folk i stan efter kl 18...

Vi gick tillslut hem med allt vårt godis, lagade mat och åt. Tittade på Trolltider varvat med Idol och bilprogram samtidigt som vi åt godiset.

Sen var det läggdags, bus och godnattsagor innan vi alla tre somnade sött :-)





http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/article1553959/Brand-i-Burger-King.html

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela