lindazvenzon

Lördag - simskola

Publicerad 2011-10-01 15:29:34 i Allmänt

Halv 8 var vi uppe, och körde sen till Tivolibadet. Sim/badskola för Wilmer. Jag var med honom i vattnet och gjorde de olika övningarna, det var faktiskt ganska kul! Blev lite som ett studiebesök för mig, även om mina barn är lite större jag har i simning på jobbet. Efteråt lekte vi lite i barnbassängen, bastade och duschade.

Var hemma och åt frukost igen, packade ihop och skjutsade hem Wilmer till hans föräldrar. Vi stannade där ett tag och lekte osv.

På eftermiddagen var jag och Johan i stugan i Åhus. Jag jobbade lite, medan han grejade med diverse saker. Gick en runda på stranden också. På vägen hem stannade vi hos Bengt och Marianne ett tag.

Senare på kvällen var vi på bio och såg "Crazy, stupid love". Den var helt ok, lite rolig, lite sorglig, lite fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela