lindazvenzon

Onsdag - oh my good

Publicerad 2011-10-12 21:28:36 i Allmänt

Efter dagens simlektion med tvåorna simmade jag några längder själv innan det var dags för nästa lektion. Man får ju passa på liksom.

Ringde ett samtal för att få veta lite saker om varför min kropp gör som den gör. Svaret var vet ej. Utvecklades inte på något sätt heller. Så det blev jag inte klokare på. Mina händer och fötter domnar då och då, och mina muskler gör lite som de vill, kan inte alltid styra dem.

Kom inte iväg från jobbet i tid, så jag hann inte riktigt det jag skulle. Men, jag tog mig till gymmet och tränade kondition i 20 min! Sen tittade jag på Mia när hon tränade. Gjorde en riktigt pinsam grej när jag försökte hoppa, resultatet av mina "muskelproblem" slutade i en svullen hand och väldigt ont i hand/arm nu... Gasch!

Mat, jobb, tv, dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela