lindazvenzon

Söndag - jordnöt

Publicerad 2011-10-24 21:44:38 i Allmänt

Började dagen med att planera veckans lektioner, sedan var jag på massage på Hälsa & Helhet. Har grymmeont i ryggen, så det blev akutbesök. Underbart! Gick sen en tur i det fina vädret.

Handlade, städade. På eftermiddagen var Johans pappa, Jonas, Mia, Wilmer och Felix här, fikade och lekte. Jag hade bakat - gjort Nigellas jordnötscheesecake. Den var tyvärr inte lika god som den såg ut att vara på tv när hon gjorde den...!

Tog mig ut och sprang, blev snabbt mörkt och stor del av rundan är i skogen. Jag blev stoppad av en tjej när jag var på väg hem som sa att det hoppat fram en läskig gubbe och skrämt henne en bit bort, dit jag skulle. Efter den varningen tog jag en annan väg hem... Kändes bäst så på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela