lindazvenzon

Tisdag - inspiration

Publicerad 2011-10-09 12:36:22 i Allmänt

Körde lite tidigare från jobbet för att gå på inspirationsdag för idrottslärare, arrangerad av skåneidrotten. Det skulle handla om tjejer och idrott, hur vi kan göra för att få dem mer intresserade osv. Lät toppen tyckte jag. Först var det en från högskolan som berättade om sin avhandling, jag hade oerhört svårt att hålla mig vaken - pinsamt, det syns så tydligt när någon håller på att somna.

Sen var det fika, stort plus för den fikan! Och sen gruppdiskussioner... Jag gillar inte det så jättemycket, det känns som ett sätt för arrangören att fördriva tiden på. Det gav inte så mycket. Sen var det info om idrottslyftet och skolidrottsförbundet. Jag gick därifrån drygt tre timmnar senare, utan att vara ett dugg klokare på hur jag ska få tjejer mer intresserade av idrott....

Hem och fixade mat, innan jag begav mig till Friskis för ett gympapass, medelpuls. Jag orkar ju som sagt inte riktigt lika mycket längre, det känns tråkigt. Men jag känner mig duktig som faktiskt tränar ibland! :-)

Säsongspremiär av Desperate Housewifes, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela