lindazvenzon

Torsdag - Stand up på Hessle

Publicerad 2011-10-09 12:50:28 i Allmänt

Efter jobbet körde jag hem till Zeke. Han hade varit ensam hela dagen, eftersom mamma och pappa är i Uppsala. När han såg hur mycket det regnade backade han snabbt in igen, men jag tvingade ut honom på en rask promenad. Tvingade honom även att duscha efteråt eftersom han blev så blöt och skitig, jag var nog inte så populär efter detta :-) Det värsta han vet är att duscha.

Till stan, jag och Johan gick till Hesslegatans kök och bar, där vi träffade Mia och Micke. Vi hade bokat bord där, så vi åt en väldigt god hamburgare och lite senare började underhållningen. Sex olika framträdande, stand up, och det var riktigt bra! Det var en som var mindre bra, men alla var roliga! Längesedan jag skrattade så mycket!!! Mycket lyckat.

Sen var det bara hem o lägga sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela