lindazvenzon

Fredag - Höööör

Publicerad 2012-08-18 20:46:23 i

Det blev träning på förmiddagen, mamma-core på Friskis. Det var ett tag sedan man var där... Terminen har inte dragit igång än, så det var ett test-pass. Blir nog bra! Liam var nöjd nästan hela tiden :-)
 
Hem och duschade, sen drog vi vidare till Birgitta i Höör. Där var arbetslaget och åt lunch, vi testade bland annat surströmmning. Jag har aldrig ätit det förr, och kommer nog aldrig mer att äta det heller. Men jag åt en hel bit till skillnad från vissa andra ;-) Trevlig att träffa kollegorna, blev att jag stannade ända till kvällen.
 
När jag väl kommit hem åkte vi direkt till Eko för inköp av krukor!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela