lindazvenzon

Måndag - Söndag

Publicerad 2012-08-26 23:18:00 i

Måndag: Blev en fixardag, mycket till helgens byastafett t ex. Var på ett snabbesök i stugan, och sedan hos Bengt och Marianne. Blev en runda i Björket sent på kvällen.
 
Tisdag: Mamma core på förmiddagen, promenerade både dit och hem igen. Bumbo fick följa med idag, då var Liam nöjd hela passet. Begav oss sedan till Harastorp. På kvällen var det gympa i Rickarum. Mycket träning idag! Fick fin blomma och presentkort som tack för gympandet i sommar. Efter önskemål kommer vi dock fortsätta lite till.
 
Onsdag: Harastorp hela dagen. Skrev fakturor och fixade och grejade.
 
Torsdag: Tivoliparken med Mia, Wilmer och Felix. Trevligt! Liam gillar att gunga! Uträttade ytterligare lite ärenden denna dag. På em/kväll var jag på massage på Hälsa och helhet. Underbart ljuvligt. Det behövdes verkligen.  Sprang på kvällen. 4 år idag! Fick fina blommor.
 
Fredag: Bakade idag. Polkagriskakorna blev misslyckade, så de går inte att bjuda på. Men kladdekaksmuffinsen med noblesse ska det nog gå att bjuda på :-) Jennie kom på lunchbesök! Inte fel med lite lunchsällskap! På eftermiddagen körde jag och lämnade Liam hos mamma och pappa. Johan fick på eftermiddagen veta att han skulle befinna sig på en viss plats en viss tid och vad han skulle ha på sig. Så på kvällen hade jag en överrasknings-dejt med honom, på Bar-B-Ko. Åt och drack gott och hade en mycket trevlig kväll. Det behövs, att göra något själva ibland. På natten skulle jag sova ostört och länge hade jag tänkt, nu när inte Liam kunde väcka mig stup i kvarten som han brukar. Men kunde jag sova? Icke. Jag låg vaken det mesta av natten.... Störigt.
 
Lördag: Körde till Harastorp, Liam hade sovit hela natten! Har aldrig hänt förr. Var i Rickarum med resten av kommittén och förberedde morgondagens byastafett. Bjöd på ovan nämnda muffins. På kvällen var jag, Katti och Mia på Bishops och åt. Blev lite sent i säng med tanke på morgondagen... Men trevligheter går före sömn :-)
 
Söndag: Rickarums byastafett. Det är ju en relativt stressig dag för mig, men det gick bra. Blev inte att jag deltog i något lag, skönt. Men allt funkade och flöt på, det var 17 lag som deltog, vädret var på vår sida och allt. Shoppade loss lite på barnloppisen till Liam. Han "sprang" förresten barnloppet, tror han är yngste deltagaren hittills :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela