lindazvenzon

49

Publicerad 2012-12-09 22:41:00 i

I tisdags var det core som vanligt på förmiddagen, sen gick jag och Liam in till stan där vi träffade Mia, Blev en lunch på Darins t ex. Sen var det besök på BVC för Liams del. Körde sedan till Harastorp för lussekattsbak. Stannade kvar till onsdagen, då testade vi den nya pulkabacken, skottade snö och jag var även hos kiropraktorn.
 
I lördags hade vi fikabesök, satte upp julgranen och på kvällen tog jag bussen in till stan. Jag, Katti, Jenny och Malena började med mat från Rosegarden, sen gick vi till teatern för att se Stefans Sauks föreställning "The Sex Guru". Den var okej, han var duktig, innehållet var väl inte så "nytt" direkt. Efteråt pulsade vi genom snön till Bishops och satt sen där. Blev bussen hem tjugo i två, sen var det jätteskönt med en rask promenad från bussen hem i 13 minusgrader... Grrrr!!!
 
Och idag, söndag, har det varit lite julstämmning i huset. Mamma och Emil kom hit på eftermiddagen för en julfika, sen begav vi oss ner i byn för julmarknad. Hade det inte blåst så förbenat så hade det ju varit perfekt med all snö och allt. Lite mysigt trots allt....
 
 
Liam gillade lussekatt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela