lindazvenzon

50

Publicerad 2012-12-16 12:02:00 i

Lite lätt insnöade fick vi ställa in fikabesök i stan på måndagen, men på eftermiddagen var jag tvungen att ge mig ut för ett viktigt samta/möte. Som tyvärr inte ledde till något visade det sig i efterhand. Liam var hemma och busade med farfar.
 
Dagen efter körde vi till Harastorp och stannade till torsdag. Vi bakade pepparkakor och mer lussekatter, var ute på promenader mm.
 
På torsdagen var vi uppe tidigt för att åka in till stan och se C4-skolans luciatåg på Konserthuset. Missade början pga att någon körde i diket.... Inte jag dock. Sen var vi på mammas jobb och fikade. Jag och Liam begav oss ut på stan för att köpa julklappar och sen blev det lunch på Fenix. När vi vaknade i morse var det -23,5 grader kallt. Blev ju lite varmare under dagen, men kallt var det!
 
På fredagen var jag inne i stan och tränade och köpte ännu en julklapp.
 
Igår var det surprise-babyshower för Anna, hos Maria i Tyringe. Vi åt och fikade en massa, presentutdelning och lekar. T ex gissa bajset i blöjor. Mmmm. Vid smakprov kunde man lättare gissa vilket choklad det var i blöjorna ;-)
 
Idag händer nog inget speciellt, vi får väl se vad dagen har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela