lindazvenzon

Fredag - malmö

Publicerad 2012-02-11 11:48:02 i Allmänt

Började dagen med provtagning på sjukhuset, som jag egentligen skulle gjort när jag var där i onsdags på besök. Sen var jag på Maxi och storhandlade och därefter hem för frukost med arbetarna.

Jag och Johan var hos farmor och hälsade på på eftermiddagen och blev såklart bjudna på en massa kakor...!

Sen körde vi vidare till Malmö för att hämta mamma på sjukhuset där. Pappa flögs från Akademiska i Uppsala idag, till sjukhuset i Malmö. Blev äntligen förflyttad dit så vi har lite närmre till honom. Vilket är bra. Hoppas de är lika duktiga där som de är i Uppsala bara...! Nu ska han bara bli bra också...

Vi var ganska hungriga vid detta laget så vi hittade någon skum Kina-restaurang och åt där. Maten var dock god!

Hem och lämnade mamma, och sen till slut till stan!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2012-02-11 18:54:12

Skönt att han är mer på hemmaplan nu. Håller tummarna för er alla! Nu närmar sig förlossningen! Förstår att ni är trötta efter denna kämpiga vinter, men nu blir det nog snart lättare. Kram, och lycka till!! Hör av dig om du har tid och lust att träffas på en fika någon dag! <3

Postat av: z

Publicerad 2012-02-14 17:28:02

Jag har all tid i världen för tillfället :-) Vi hörs! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela