lindazvenzon

Onsdag - aqua

Publicerad 2012-02-16 12:18:06 i Allmänt

Har varit klarvaken större delen av natten, känns väldigt onödigt...

Packat väskan, skruvat ihop skötbordet och lite sånt idag. Har en liten inre stress när det gäller allt som ska göras. Troligtvis har jag gott om tid, men man vet ju aldrig...!

Var hos barnmorskan på em, allt bra. Hon trodde det var sista gången vi träffades, vi får väl se!

På kvällen var jag och Johanna på vattengympa. Jag tänkte mig att det skulle vara ganska lugnt, men det var ju värsta intensivpasset! Jag drunknade aldrig, trots att det var mycket nära ett flertal gånger.

J och W här på kvällen, sen blev det film; "Slumdog millionaire". Jag har läst boken för länge sen och tyckte den var väldigt bra, filmen var också helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela