lindazvenzon

Onsdag - myo

Publicerad 2012-02-08 19:36:50 i Allmänt

Efter Zekes och dagens första promenad, blev det en dusch hos Emil. Det lär väl dröja innan man kan duscha hemma igen...

Jag körde sedan till revisorn i Hässleholm och lämnade lite grejor, hoppas jag inte gjort allt för många fel :-/

Var på sjukhuset sen, hos neurologen. Läkaren gjorde en grundlig undersökning av mig för att ta reda på vad det är för fel på mina muskler. Ska göra fler undersökningar efter pojken tittat ut, eftersom det inte är så bra att göra det nu. Det drog ut på tiden iaf, så jag blev sen till min fikadejt med Johanna.

Men en fika blev det, på Darins.

Och efter det var jag hos en av grannarna och diskade en massa disk... :-)

Blev ännu en promenad, så är det att bo i stan och ha hund! Han får inga jättelånga promenader eftersom jag inte orkar det, men promenader blir det!

Är så grymt godissugen, men har inget godis hemma. Och jag orkar inte riktigt gå och köpa...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela