lindazvenzon

Onsdag - ögonkoll

Publicerad 2012-09-20 12:19:53 i

Liam fick sina ögon kollade hos ortoptisten idag. Han skelar lite, och eftersom jag skelade rejält som liten och blev opererad för det så var det bäst att kolla upp honom. Men hon tyckte det såg bra ut, vi ska komma tillbaka när han är ett år för ny koll. Däremot tyckte hon det var mer intressant att undersöka mig och mina ögon som inte ser allt. Jag ser ju inte hennes 3D-bilder, eftersom jag inte har någon samsyn, ser med ett öga i taget. Hon tyckte det var en lyckad operation jag genomgick när jag var liten iaf :-)
 
Jag var sedan en ganska tråkig mamma under dagen som städade och fixade mat. Vi var dessutom hos kiropraktorn och knäckte lite (på mig) och ute på en promenad.
 
På kvällen kom mina vänner hit för en sista måltid i lägenheten! Ernst kantarellpaj blev det, och till efterätt glass med min egenkokta plommonsylt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-20 21:15:14

Där missade jag nåt...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela