lindazvenzon

Tisdag - rytmisk

Publicerad 2012-09-12 17:49:19 i

Nu har mina och Liams sysselsättningar dragit igång på allvar. Tisdagarna är rätt fulla vid detta laget. På förmiddagen var jag och Jessica på babyrytmik på Barbacka med våra barn. (Egentligen går jag ju på core samma tid). Det var faktiskt riktigt trevligt. Liam och Hjalmar var väldigt intresserade av varandra, eller ja, Liam är intresserad av alla barn och tittar mer på dem än mig när jag försöker vara lite "rytmisk".
 
Hem och vilade en kort stund, sen drog vi vidare till Åhusgården, dags för babysång-/rytmik igen. Måste ju börja hänga lite i Åhus nu. Lite annorlunda rytmik, men det var trevligt det också. Avslutade med fika (som faster fixade!).
 
Därefter hem till mamma och pappa, dit kom farmor med mat åt oss.
 
Och på kvällen hade jag gympa i Rickarum.
 
Efter en lång läggningsprocess stupade jag i säng någon gång mitt i natten. Sen sover vi en kvart i taget, jag och Liam. Så ser våra nätter ut nuförtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela