lindazvenzon

Lördag - ont i ögonen

Publicerad 2008-12-28 12:28:32 i Allmänt

Morgonpromenad med bullköp. Vi gick upp på stan och skulle byta min hårddisk men det fick jag inte. Så den får jag behålla. Träffa Malin och Patrik och lämna kvitto. Gick hem och åt, och sen gick vi upp på stan igen. Y träffa kompisar och jag fixa lite ärenden. Var sedan ute och sprang. Dags att börja träna igen...

När Y kommit hem så laga vi mat och var sen på bio - såg "Allt flyter". Helt ok film, lite rolig.

Hem och åt godis, installerade hårddisk och pysslade med våra datorer, träna med hantlarna. Vi kommer bli så sjukt biffiga om träningen fortsätter i denna takten!

Mysdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela