lindazvenzon

Måndag - den gamle mannen

Publicerad 2008-12-02 21:28:27 i Allmänt

Har haft så otroligt roligt idag! Var på T4-skolan med min klass och en till, tillsammans med kollegan och Niklas. Entreprenörskap. När eleverna funderade ut sina affärsidéer gjorde vi likadant. Vårt nya företag heter Zvenzon´s och affärsidéen är följande: "Fest på gammaldags vis! Mat från ungdomen serveras av Micke och därefter dans till favoritlåtarna som ingen kommer ihåg och då visar Linda de rätta stegen." Kollegan lagar maten, diskar, sjunger och spelar. Det kommer att bli toppenfester som ingen kommer att glömma!!!

Skrattade mig igenom dagen, den seriösa sidan försvann helt idag!

Tillbaka på jobbet ägnade jag konferenstiden åt att sitta och prata med bildlärare och musiklärare om sådana viktiga saker som julafton och annat viktigt.

Hem och hyrde film och sen var jag ute och sprang.

Senare på kvällen kom Y som varit på 1-årskalas.


Zvenzon´s

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela