lindazvenzon

Onsdag - tävlingsmänniska

Publicerad 2008-12-17 22:13:58 i Allmänt

Körde hem till Harastorp innan jobbet, lämnade grejor till mamma från sjukhuset, som var helt yr av morfin... Zeke blev väldigt glad iallafall att jag kom hem. Efter varit hemma i två minuter körde jag och hämtade kollegan och sen till jobbet.

På samlingen läste jag en liten julsaga "Tomteverkstaden" för klassen, bjöd på pepparkakor och hade tända ljus och myspys. De var väldigt tysta hela tiden, antingen sov de eller så gilla de "tomteverkstaden":-)

Organiserade morgondagens fotbolls- och innebandyturnering. Rastpromenad. Fick julkort. Fixa färdigt med betyg osv.

Fikade och planerade fredagens uppträdande i julshowen. Spelade volleyboll - roligt!!! Perfekt med de nya knäskydden också. Alla är så taggade och jag har lite svårt att tackla motgångar!

Hann precis till Friskis 18.00, var på skivstång/kondition med Katti. När jag kom ut till bilen hade jag fått parkeringsböter....  Förutom det så har det varit en bra dag!

Hem och fixa och greja! Hyrde film till imorgon, hamna i en lång diskussion på Hemmakväll. Mkt telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela