lindazvenzon

Söndag - utflykt

Publicerad 2008-12-28 20:23:13 i Allmänt

Idag gick morgonpromenaden till Lägsta Punkten. Har faktiskt inte varit där tidigare så det var en otrolig upplevelse. Blev en lång promenad eftersom på vägen skulle även kykogård, bilcentrum mm besökas...

Var på alliansen med Y och Lotta och såg Wä förlora med 5-4. Var som vanligt väldigt spännande i slutet. Men det räckte inte till vinst. Johan P skötte sig för det mesta i målet :-) Undrar när jag får min julklapp förresten???

Körde iväg Y, 16.00 träffade jag Jessica och vi satt på House of Bagels och skvallrade i tre timmar, sen gick vi hem till mig och skvallra lite till innan Tom kom och hämtade henne. Älskar våra skvallerträffar! Och sen fick Y komma hem igen...

Hade "det stora samtalet" på kvällen. Skönt att veta nu.

Y vid lägsta punkten

 
Linda vid lägsta punkten


Träning ger resultat?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela