lindazvenzon

Tisdag - Pompeji

Publicerad 2008-12-31 18:16:03 i Allmänt

Blev bara en kort morgonpromenad till Friskis där jag fixade träningskort. Vi var sen på stan och fixa lite inför nyår... Y stack iväg och jag var på stan igen och handla lite mer till nyår.

Jag skulle ta tåget till Hässleholm 14.23 men plötsligt så tyckte mamma att jag skulle åka tidigare, alltså fick jag köra bil. Meningen var att jag skulle följa med och säga grattis till Anna som fyller år innan jag skulle träffa kollegan. Men mamma var såklart sen och vi träffades vid blomsteraffären i Vinslöv istället. Jag fick sitta utanför med Zeke med hon var där innen i en halvtimme. Så det slutade med att jag inte hann till Anna, kom för sent till Hässleholm, hittade inte någon parkering (det var ju därför jag skulle åka tåg) och kollegan fick stå och vänta på mig i en halvtimme...

Väl framme så var jag och kollegan på Pompeji-utställning och sen fikade vi. Hittade idrottslärarkollegan på ett annat fik och sa hej till honom. Jag kolla i nån affär och sen körde jag hem igen. Städa, tvätta och fixa lite grejor. Y kom igen. På spåret!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela