lindazvenzon

Torsdag - brev till tomten

Publicerad 2008-12-04 21:17:58 i Allmänt

Läser, läser och läser hela tiden jag får möjlighet just nu!

Efter jobbet var jag och kollegan och fikade! Helt SPONTANT!

När jag ändå stannade på Maxi och handlade på vägen hem så tänkte jag att det var lika bra att gå inom PMR och köpa mig en ny mobiltelefon. Så nu har jag äntligen blivit ägare till en W980 som jag spanat på länge. Mycket fin och bra!

Fixade en massa grejor och städade och skrev önskelista till tomten. Snälla tomten, ge mig allt jag önskar mig,  jag har varit snäll i år!

Kommentarer

Postat av: Tomten

Publicerad 2008-12-04 21:41:08

Jag lovar att göra mitt bästa för att du ska få dina önskeklappar! Du har ju varit så snäll!

Kram från tomtefar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela