lindazvenzon

Måndag - dagen som kom och gick lika snabbt igen

Publicerad 2008-07-21 22:29:02 i Allmänt

Jag och Zeke vaknade vid halv 10 och tog vår dagliga morgonpromenad. Körde in till stan och lämnade grejor till Maria (glömska Micke!) och prata lite. Handlade och körde tillbaks till Harastorp igen. Jag och Emil grilla, mitt i maten fick vi plötsligt köra till Huaröd - fotbollsträning. Jag körde hem och fortsatte äta... Sedan vilade/läste/sov jag och Zeke efter en väldigt hård dag... Efter lite jordgubbar var det läggdags.

Har bättrat mig lite och hört av mig till folk idag, har varit dålig på det senaste veckan, har inte ens orkat svara på sms.
Är lite ledsen över att min telefon har flippat ut och ringer upp folk/skickar sms av sig själv. Så om någon får konstiga sms så är det därför... Hoppas på en ny alternativt snabb lagning av Freitag på måndag när han ska jobba igen.

Saknar min sommarflirt....

/Z

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela