lindazvenzon

Söndag - dagen efter

Publicerad 2008-07-20 18:48:49 i Allmänt

Halv 11 blev vi väckta av två stora Söderkvistar som dundrade in och ville ha scones. Och scones blev det, han är snäll den där Johan P. Dagen ägnades sedan åt att ligga helt utslagna vid poolen under filtar och röja upp efter det storslagna poolpartyt. Det tog sin lilla tid... (Någon ägnade ca en timme på toaletten också.) 
Oskar, Erik och Johan P åkte sedan hem och det blev inte mycket mer gjort denna dag. Vill passa på att tacka för den fina presenten jag fick av han den snälla, en MFF-badboll. Har jag alltid önskat mig. Hade det stått HBK på den så hade den genast ökat i värde förstås, men annars är jag nöjd. Vill också tacka för alla ostar!

/Z

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela