lindazvenzon

Tisdag - golv och kaos

Publicerad 2008-07-29 22:07:32 i Allmänt

Jag och mamma ägnade en stor del av dagen åt att leta golv till köket. Hittade tillslut på Byggmax där de var så oerhört hjälpsamma - not. Jag fick bära och göra allt själv....
Hem till Harastorp och kaoset. Köket är utrivet och ett nytt håller på att skruvas ihop och sättas upp. Middagen blev ett stort projekt då micron är i sovrummet, spis finns inte längre, diskmaskinen är ute i stallet, kaffebryggaren på toaletten, alla köksgrejor är utspridda i huset, och maten fick tillagas ute i stugan och på grillen. Skulle tvätta bilen men det gick inte, för där var en diskmaskin inkopplad. Delar av Wramneby-familjen var och titta på motorcyklarna, Anna skruvade ihop lådor, pappa och Johan skruva ihop kök, Emil stack till Vä och grilla, mamma yrade runt och jag försökte hålla Zeke borta från allt och alla, som är helt hopplös just nu. En helt vanlig kväll i Harastorp. Blev inte mycket med allt jag skulle göra ikväll.

/Z

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela