lindazvenzon

onsdag - så här känns det

Publicerad 2008-10-01 19:38:56 i Allmänt

Blev lite trött på mitt jobb idag, på vissa personer som man jobbar ihop med. Hade inte riktigt samma åsikter som min chef och det känns som allt är ett spel mellan en del i personalen, en del måste hävda sig och vara störst, bäst och vackrast. Och det blir inte alltid riktigt rätt. Flera möten, vi jobbar ihjäl oss och vad får vi för det?

Hela min tillvaro känns så just nu, jag gör det och det och det och man får aldrig nåt riktigt tack för det man gör. Man ställer upp och gör saker, men allt bara tas för givet.

Och alla är på mig om mitt "sätt att leva". Att jag är hyperaktiv och inte kan koppla av och bara stressar och mår dåligt. Just nu vet jag inte riktigt själv hur jag ska hantera allt, känns som det inte håller så länge till.

Stackars kollega som fick höra en monolog om min dag på vägen hem...

När jag kom hem, försent, stod Emil och väntade och vi övningskörde (efter lite tacos), förhoppningsvis för sista gången. Han skrev upp i måndags och klarade det, på fredag är det dags för uppkörning.

Tog en tur till Maxi och köpte lådor, organiserade sen min toalett och alla saker där.

I kväll är det Grey´s anatomy!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela