lindazvenzon

Fredag - Göteborg

Publicerad 2008-09-27 21:49:46 i Allmänt

Fick skjuts av Y till Vinslöv där jag blev hämtad av kollegan och åkte med honom till jobbet. Ägnade lite tid åt att skriva ut kartor, och annan info inför Göteborgsresan.

14.15 körde jag och mina kolleger Marie, Sara och Karina från jobbet och till Göteborg. Stannade i Halmstad och fikade. Vi hann med att skvallra och prata skit om de flesta på jobbet innan vi var framme i Göteborg :-)
Som den excellenta kartläsare jag är så hittade vi till hotellet, men det tog sin lilla tid med tanke på väldigt mycket trafik och långa bilköer. Checkade in och sen gick vi ut på stan. Var alldeles ljummet i luften och skönt, kändes lite som man var utomlands. Hittade ett grekiskt ställe där vi åt och drack vin. Sen gick vi på bio, såg "The Visitor" som var sådär. Lite seg en fredagkväll när man är väldigt trött. Väl tillbaka på hotellet somnade jag ganska snabbt...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela