lindazvenzon

Lördag - Bokmässa i Gtbg

Publicerad 2008-09-27 21:59:41 i Allmänt

Halv 8, när jag precis vaknat, var de andra färdiga för att äta frukost. Hade kunnat tänka mig att sova några timmar till, sover alltid så bra på hotell. Åt hotellfrukosten som jag sett fram emot så, tyvärr var det lite av en besvikelse. Körde till Svenska mässan och ägnade hela dagen åt Bokmässan. Gick på 6 seminarier med bland annat Jan Guillo, Meg Cabot och Katarina Janouch. Köpte böcker för 700 kronor. Var så trött och hade så ont i ryggen så det fick bli lite energimassage på eftermiddagen. Sett väldigt många kändisar (något för kändiskungen). Vi avslutade med en räkmacka (165:-) högst upp på Gothia towers, där Camilla Läckberg och gänget satt. Och sen körde vi hemåt vid 18, jag blev avsläppt i Hässleholm och tog tåget till Kristianstad. Varit en mycket trevlig fortbildningsresa....! Hade gärna hunnit med lite shoppning också, får ta det nån annan gång.

Hjälpte någon att må lite bättre på kvällen, kändes bra att kunna vara till hjälp, även om det är en lite udda situation.

När jag var på väg att gå och lägga mig vid halv 11 ringde Malin och sa att de var på väg in till stan och skulle på en fest och sen ut och jag var tvungen att följa med. Jag ville verkligen inte, var så himla trött och ville bara sova. Kl 23 stod hon, Patrik och Daniel utanför och väntade på mig. Jag fick inte ens en chans att göra vid mig! Hem till dom och drack Proviva och sen cykla jag och Malin till Grand. Halv tre smet jag hem fast jag inte fick...
       

Kommentarer

Postat av: X

Publicerad 2008-09-28 14:24:59

Den korrekta förkortningen av Göteborg är GBG

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela