lindazvenzon

Lördag - den där Linda

Publicerad 2008-09-20 20:51:10 i Allmänt

Huvudvärk även idag. Börjar bli lite less på det. Vad är felet?

Städade min lägenhet och körde sen hem till Harastorp. Precis när jag somnat (på eftermiddagen) ringer Emil och ska bli hämtad i Vä. Och jag kör och hämtar. Han och jag skulle va hemma med Zeke ikväll och jag hade handlat tacos och godis. Helt plötsligt får jag veta att hans kompisar ska komma och jag ska vara ur vägen då. Ägnade lite tid åt att städa i huset. Vilken härlig lördagkväll!

Har inte varit en bra dag. Ont och blivit ovänner med de flesta känns det som. Är trött på folk i allmänhet, och att man ställer upp hela tiden och det är inte riktigt alltid man får något tillbaka något för det. När man behöver det. Vill mest bara krypa ner under täcket och vakna nästa sommar. Kan man göra det?

Lite bilder på nya, fina köket som är nästintill färdigt nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela