lindazvenzon

Lördag - den stora städdagen

Publicerad 2008-09-07 21:08:55 i Allmänt

Började morgonen i fullt tempo med att städa stugan, städa delar av huset och tvätta. Tog bussen till stan. Fortsatte att tvätta min egen tvätt och städa min egen lägenhet. Var på stan för att köpa ny skjorta till Emil eftersom han fick tejpa sin gamla igårkväll, men de var slut. Så han får gå med tejpad skjorta i fortsättningen. Handlade och fixade hela em.

På kvällen kom Y. Tittade på mig när jag gjorde mat, vi åt maten när den var färdig och kollade på Sverige-Albanien. Sedan tittade jag på honom när han diskade, eftersom han förlorade vadet om vem som skulle diska...

/Z

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela