lindazvenzon

måndag - tredje gången gillt? Nej

Publicerad 2008-09-29 19:40:11 i Allmänt

En fullspäckad dag med många lektioner, vik och samtal. Har en praoelev hos mig denna vecka. Kris i min klass, eftermiddagens diskussioner gick åt att lösa krisen. Hinner som vanligt inte med allt jag ska göra.

Körde till Harastorp och spenderade kvällen där. Överlämnade lite köksredskap till mamma från Y...

Jag, mamma och Zeke körde till Stackedala i Tollarp för att springa/gå, men när vi kom dit var det väldigt, väldigt mörkt. Så det var bara att åka därifrån igen. Hann memorera lite viktig info innan vi körde igen:
1961 FK Åsen bildades
1969 Klubbstugan byggdes
1980 Elljusspåret anlades
Vintertid hittar man Skånes bästa skidspår här
Klubben förfogar över en egen snöskoter

Vi körde in till city och gick en promenad och tittade på lite sevärdheter och handlade på Hemköp. En av mina bästa kvällar någonsin!






Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela